Saturday, July 31, 2010

At least I won Something...


Akhirnya...setelah lama nk try masuk photography competition..dan dkt post aku yg lepas 'hijau' ada sebut pasal ni..dan result die kuar ari ni..Hahaha...aku dpt no. 3. mmm...at least i got something from my "ape barang pakai SONY..." aku x tau lh gambar ape yg dpt no 1, 2..mungkin gambar kuman kot.. Ini lh gambar yg menang.. and before that, aku nk ucapkan bebanyak trima kasih kt kwn2, staf kolej medik yg byk menyokong aku dlm fotografi...


3 comments:

hisyam_mujahid said...

barakallah fik. tahniah akh. masuk competition anjuran sapa?

p/s: sapa la gerangan yang cakap kat nta, "apa barang pakai sony" tu. ish...ish...

★ .the named anis suhana binti hashim. ★ said...

kimi ! tahniah :)

Anonymous said...

bro!!..
camni bleh?
"apa barang pakai camera selain sony!!"...ok tak?..

support u!!!..congrats!!..

-alia_yaya-